- 1 Zakaz wstępu do lasów w Gdyni przez ASF (393 opinie)
- 2 "Ławka wstydu" zniknęła i nie ma wstydu (47 opinii)
- 3 Za rok pojedziemy Obw. Metropolitalną (272 opinie)
- 4 Nadal szukają nurka przy Westerplatte (125 opinii)
- 5 4- i 7-latek opuścili mamę. Pojechali do parku (110 opinii)
- 6 KO chce w Gdyni dwóch wiceprezydentów (323 opinie)
Po Karwinach trzeba jeździć 30 km/h
Od poniedziałku niemal na całym obszarze na północ od ul. Chwaszczyńskiej i Nowowiczlińskiej w Gdyni obowiązuje strefa Tempo 30. Zmiany mają uspokoić ruch i wpłynąć na bezpieczeństwo.
- Na początku marca pisaliśmy o rozszerzeniu strefy Tempo 30 w Małym Kacku.
- Wolniej od kilkunastu miesięcy na osiedlowych ulicach trzeba jeździć także m.in. na Dąbrowie czy Działkach Leśnych.
- W planach są kolejne zmiany uspokajające ruch w gdyńskich dzielnicach.
W tym tygodniu ograniczenia, które - jak mówią urzędnicy - są zgodne z postulatami mieszkańców - dotarły także do Karwin.
W Strefie Tempo 30 są obecnie ulice: Staffa i Zapolskiej (objęte już wcześniej strefą Tempo 30) oraz Brzechwy, Makuszyńskiego, Tuwima, Porazińskiej, Fleszarowej-Muskat, Iwaszkiewicza, Baczyńskiego, Gałczyńskiego, Kruczkowskiego, Nałkowskiej, Gojawiczyńskiej, Buraczana, Tatarczana i Korzenna.
Strefa Tempo 30 pomoże rowerzystom
- Uspokojenie ruchu sprzyja bezpieczeństwu wszystkich niechronionych uczestników ruchu: pieszych i rowerzystów. Jest to kolejny krok, jaki podejmuje miasto na rzecz zrównoważonej mobilności i poprawy komfortu życia mieszkańców. Na ulicy takiej znacznie łatwiej i bezpieczniej przejść przez jezdnię, nawet w miejscu do tego niewyznaczonym, a ruch rowerowy odbywa się bezpiecznie w jezdni - mówi Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni ds. rozwoju.
Urzędnicy przypominają, że zmiany są zbieżne z planami wprowadzenia fizycznego ograniczenia prędkości - budową progów zwalniających w ramach ubiegłorocznego Budżetu Obywatelskiego na ul. Nałkowskiej oraz na ul. Brzechwy.
Dodają, że pozwolą zachować kameralny charakter dzielnicy, w której większą wagę przywiązuje się do jakości przestrzeni, lepszych warunków ruchu pieszego i rowerowego niż do funkcji transportowych ulicy.
Kładka pieszo-rowerowa między Karwinami i Małym Kackiem
Krokiem w tym kierunku jest wymuszona przez mieszkańców decyzja o budowie wiaduktu pieszo-rowerowego pomiędzy Karwinami i Małym Kackiem. Rok temu władze Gdyni jako najlepszy i zgodny z oczekiwaniami mieszkańców wariant prezentowały wiadukt dla samochodów.
Po zdecydowanym proteście i wysłuchaniu argumentów mieszkańców prezydent zmienił jednak zdanie. Kładka ma być gotowa w 2021 roku.
Kładka pieszo-rowerowa na Małym Kacku
Miejsca
Opinie (233) 7 zablokowanych
-
2019-03-27 07:10
Opinia wyróżniona
martwy przepis (12)
Witam.
Mieszkam na Dąbrowie w strefie 30. Kierowcy nic sobie z tego nie robią, nie ma żadnych kontroli policji. Szkoda pieniędzy i zachodu dla takich inicjatyw.- 122 17
-
2019-03-28 00:12
martwy przepis
bo gdynia już jest martwa....
- 3 0
-
2019-03-27 18:35
nie będę na dojeździe do dwojego domu wlókł się bo jakaś biurwa od białej farby sobie wymyśliła przepis
- 1 5
-
2019-03-27 13:47
W przypadku ustanowienia strefy pieszy ma bezwzględne pierwszeństwo przy przechodzeniu przez jezdnie i to jest główna zmiana. Kierowcy aut dla własnego spokoju powinni być świadomi i przestrzegać obowiązujących przepisów. W przypadku potrącenia pieszego konsekwencje mogą być dotkliwe dla kierującego.
- 2 0
-
2019-03-27 11:26
też mieszkam w strefie Tempo30 i jeszcze nigdy tego ograniczenia nie przestrzegałem
- 5 8
-
2019-03-27 08:19
To prawda, ktoś te przepisy w ogóle egzekwuje poza śpiącymi policjantami? (1)
np. w Gdańsku cała ul. Guderskiego to strefa 30, a potrafią tam pruć jak na Grunwaldzkiej
- 17 0
-
2019-03-27 09:17
A to co się dzieje na Czyżewskiego w Oliwie
to dramat, Było kilka wypadków śmiertelnych na przejściach dla pieszych, a dalej jeżdżą jak wariaci, wyprzedzają na przejściach. A wbić się z bocznej uliczki na Czyżewskiego to też ruletka, uda się czy nie uda się. Brak policji i odcinkowych pomiarów prędkości.
- 8 0
-
2019-03-27 07:59
w ediach takie akcje dobrze wyglądają, piszą o szczurku i łucyku jako o dobrych gospodarzach.
a że tam nadal jest niebezpiecznie...? kogo to obchodzi:))
- 14 2
-
2019-03-27 07:50
Policja ściga nosicieli koszulek z napisem konstytucja, nie jest od ścigania piratów drogowych.
- 18 9
-
2019-03-27 07:55
Trzeba z cagłą chodzić w ręku. (3)
Jak wpadnie takiemu cymbałowi cegła przez przednią szybę na kolana to zwolni.
- 8 16
-
2019-03-27 20:47
Wsadź sobie w d#### pę tą cegłę to może zmądrzejesz.
- 2 1
-
2019-03-27 12:27
(1)
To wysiadzie i zezresz ta cegłę, bucu.
- 7 4
-
2019-03-27 13:14
zwykle zasuwają cieńkie bolki
- 1 1
Wszystkie opinie
-
2019-03-27 07:01
słyszeliście że nie będzie kolejnej inwestycji drogowej w Gdyni? (19)
wszystkie pieniądze na ten cel szczurek przeznaczy na wydarzenia kulturalne czytaj festyny:))
- 92 42
-
2019-03-27 07:04
Czyli własną autopromocję.zapomniałeś dodać.
- 23 5
-
2019-03-27 07:07
dokładnie 33 miliony zlotych więc będzie się działo :) (3)
Sylwester największy w Polsce, samolociki itd:))
- 27 4
-
2019-03-27 10:14
i słusznie (2)
na pohybel szczekańcom PiSańcom
- 7 11
-
2019-03-27 11:33
a podobno ON bezpartyjny, (1)
a tu wypłynęło jak jest naprawdę i jakich ma popleczników
- 1 2
-
2019-03-27 12:58
i hwatit :)))
- 0 1
-
2019-03-27 07:08
No i słusznie. (1)
75,5 tysiąca Gdynian lubi to!
- 26 2
-
2019-03-27 07:10
tak, oni są winni marazmu w mieście, oni wybrali tego nieroba.
- 27 8
-
2019-03-27 07:12
chodzi o węzeł Karwiny.
- 13 0
-
2019-03-27 07:39
źródło poprosimy (4)
- 2 6
-
2019-03-27 07:55
radio Gdańsk. Nie da się, mieszkańcy nie przeżyją dwóch inwestycji zreszta to tylko wymówka (3)
- Powody tej decyzji są dwa - tłumaczy Marek Łucyk, wiceprezydent Gdyni. - Po pierwsze, wciąż nie mamy pozwolenia wodno-prawnego dla tej inwestycji i tak naprawdę nie wiadomo, kiedy je otrzymamy. Po drugie, niebawem rozpocznie się budowa budowa trasy S6. Ta inwestycja spowoduje ogromne utrudnienia na drogach i nie możemy jednocześnie rozpocząć przebudowy splotu ulic Sopockiej, Wielkopolskiej, Buraczanej i Strzelców, gdyż groziłoby to kompletnym paraliżem komunikacyjnym tej części miasta - dodaje.
- 12 1
-
2019-03-27 09:05
Paraliż komunikacyjny i tak będzie, tylko dwa razy dłużej (1)
raz w trakcie budowy S6 a drugi raz w trakcie przebudowy węzła Karwiny.
Jak 2 lata temu to planowali to nie wiedzieli o tym?- 19 0
-
2019-03-27 09:09
przecież to ściema zaby nic nie robić.
- 15 1
-
2019-03-30 22:48
Od kiedy to oni się przejmują paraliżem?
- 0 0
-
2019-03-27 07:54
łucyk i szczurek w akcji:))) (3)
Mieszkańcy południowych dzielnic Gdyni będą musieli poczekać na budowę Węzła Karwiny. Wbrew zapowiedziom miasta, inwestycja nie rozpocznie się w tym roku. Ponad 33 mln zł, które zabezpieczono na ten cel, zostanie wydane między innymi na Miejski Kalendarz Imprez Kulturalnych
- 20 3
-
2019-03-27 08:00
(2)
i końcówka zdania: , remonty szkół, czy zakup mieszkań komunalnych. Manipulacja taka, że możesz oczekiwać oferty pracy z TVP.
- 9 12
-
2019-03-27 08:10
od kilkunastu lat szczurek nie wybudował żadnego mieszkania komunalnego. teraz zacznie budować??? (1)
- 15 1
-
2019-03-27 16:07
A gdzie tu mowa o budowaniu? Ty umiesz czytać?
- 1 3
-
2019-03-27 08:11
kolejny raz nas okłamał. gdzie lodowisko? gdzie basen??? (1)
- 17 1
-
2019-03-27 10:16
basen to masz w szpitalu
skolko godno i do wyboru do koloru
- 5 6
-
2019-03-27 07:02
(8)
No tak,znów ci rowerzyści,szajba , czekam na miejsca w których pierwszeństwo mają osoby z środowisk LGBT.
- 144 116
-
2019-03-27 07:10
he he genialne:))) (1)
- 16 9
-
2019-03-27 12:20
zdaniem i**oty
- 5 2
-
2019-03-27 07:14
To ograniczenie obejmuje już ochronę lgtb. (2)
Jak i każdego innego niechronionego uczestnika ruchu, w tym i ciebie oraz twojej Karyny.
- 26 14
-
2019-03-27 07:28
Ojej,naprawdę.
- 5 9
-
2019-03-27 07:36
Le Ming,ciesze się że moja Karyna będzie bezpieczna,twój Roman również,naprawdę się ciesze.
- 9 6
-
2019-03-27 07:19
Plebanie. Tam szczególnie G z LGBT.
- 7 6
-
2019-03-27 11:25
i atk nie przestrztegam tempa 30 :)
- 7 6
-
2019-03-27 19:54
Odezwał się.
Tylko PIS-owiec i klecha ma najwięcej zlasowany mózg. Jak przeszkadza ci drugi (inny)człowiek to klasztor czeka ze stojącymi ku mi.
- 2 2
-
2019-03-27 07:05
(17)
Osiedlowe ulice na Karwinach były projektowane dla Fiatów 126p i to w ilości 10 razy mniejszej niż obecna ilość samochodów. Jest po prostu ciasno i wąsko.
- 143 8
-
2019-03-27 07:37
racja (2)
ale ograniczenie na Brzechwy to przesada, tam szeroko
- 4 18
-
2019-03-27 12:05
ale ludzie przejść przez ulice nie mogą. Dzieci do szkoły tamtędy chodzą. Szeroko to masz na autostradzie.
- 13 2
-
2019-03-28 09:58
szeroko, ale szkoła i 3 przedszkola obok.
Ale dzieci do szkoły chodzą. W budżecie obywatelskim chcieli tam zbudować progi zwalniające.
To wszystko przez tych kilku wariatów, którzy wyprzedzają na przejściach na Makuszyńskiego i Iwaszkiewicza, gdy ktoś ustępuje pieszym lub skręca w boczne uliczki.
Szkoda tylko, że pod taką górkę to na dwójce trzeba jechać.- 1 0
-
2019-03-27 07:55
moża inwestować ale po co:))?? (1)
- 6 9
-
2019-03-27 08:19
w co inwestować?
W autostradę przecinającą osiedle? No genialny plan, brawo.
- 14 7
-
2019-03-27 08:37
To gdzie są
Te fiaty?
- 0 5
-
2019-03-27 08:39
Osiedle bylo projektowane dla ludzi (8)
Nie dla samochodow...
Ogon merda psami...- 14 6
-
2019-03-27 09:14
Wiadomix (7)
Samochodami nie jeżdżą ludzie, tylko źli kosmici.
- 7 8
-
2019-03-27 09:46
Koleją też jeżdżą ludzie
Tory pod każdym domem! I to takie pod 250km/h!
- 7 4
-
2019-03-27 09:51
Zawalone autami chodniki bez możliwoci przejścia i jakość wypowiedzi w necie (5)
kierują trop raczej ku neandertalczykom. A może po prostu mniejszość, która agresywnie zawłaszcza infrastrukturę miejską tworzoną dla wszystkich?
- 13 3
-
2019-03-27 11:17
Zdecydowana mniejszość! (4)
W Gdańsku ta szokująca mniejszość 43% dojeżdżających do pracy wypiera z ulic dominującą większość 5% rowerzystów!!!
- 2 2
-
2019-03-27 12:05
A pozostałe 52% uczestników ruchu umknęło twojej pseudomatematyce (3)
Pewnie w młodości miałeś tylko hulajnogę, więc teraz całe życie wszędzie rowery, o których nawet mowy nie było, widzisz
- 3 1
-
2019-03-27 12:40
Ano widzisz (2)
Choćby skały sr*ły, to kierowcy samochodów są najliczniejszą grupą dojeżdżających do pracy w Gdańsku i ku wielkiemu smutkowi niezrównoważonych miłośników zrównoważonego transportu nie chce być inaczej.
- 2 2
-
2019-03-27 14:48
Ano, normalni ludzie wiedzą, że 43% to nie większość. Stój sobie w korku do woli, nam to naprawdę nie przeszkadza.
- 1 0
-
2019-03-28 00:24
Ilość nie znaczy jakość
Na świecie jest mnóstwo błota a mało złota.
- 1 0
-
2019-03-27 11:07
to na Nałkowskiej
na tej ulicy na karwinach jest po burzy do dzisiaj uszkodzony most, tyle lat a kiedy remont?
- 10 0
-
2019-03-27 11:12
kameralny charakter Karwin tylko w niedziele ,gdy sklepy sa pozamykane
i może noca tylko!
- 2 0
-
2019-03-27 07:07
Świetny pomysł! (16)
Kiedy Tempo 30 na Grunwaldzkiej?
- 92 34
-
2019-03-27 07:53
(10)
Na wszelakich osiedlach to trzeba wprowadzić Strefę Zamieszkania, a nie jakieś pseudo Tempo 30.
Mieszkaniec osiedla ma mieć pełne prawo do bezpieczeństwa na własnej dzielnicy, a tym bardziej na drogach.
Co do tempo 30 na Grunwaldziej, czy na pewno dobrze napisałeś nazwę ulicy? Napisz proszę że NIE...- 11 4
-
2019-03-27 08:02
(4)
Pamietaj ze jak zrobisz strefe zamieszkania to nie mozna parkowac gdzie sie podoba. Malo kto o tym wie
- 11 1
-
2019-03-27 08:11
To zaleta, nie wada. (3)
Szkoda tylko, że tak rzadko jest to egzekwowane.
- 12 4
-
2019-03-27 13:46
(2)
zaleta ale ludzie nie są świadomi, że nagle nie będą mieli gdzie parkować.
- 1 0
-
2019-03-28 10:49
to się dowiedzą (1)
być może zastanowią się wtedy nad sprzedażą drugiego samochodu lub zawahają się przed decyzją o kupnie trzeciego.
- 0 0
-
2019-03-28 17:19
Nie będziesz mi mówił ile mam miec samochodów
- 0 0
-
2019-03-27 08:40
Moje BMW (2)
Nie może jechać 30kmh bo się dusi. Minimalna prędkość to 70 a później to już ogień.
- 6 1
-
2019-03-27 10:43
Czarny dym
nie ma ognia bez dymu
- 3 1
-
2019-03-28 10:50
tia, w korkach na autostradach niemieckich stoją codziennie setki takich bryk
silniki się nie duszą, ale ludzie coraz bardziej
- 0 0
-
2019-03-27 09:13
Ale mieszkańcy tego nie chcą, hi hi (1)
Bo potem okazuje się nagle, że nie można zostawić samochodu w dowolnym miejscu, a na starych osiedlach miejsc parkingowych jest o wiele za mało. Zresztą znam sytuację z Karwin, bo odwiedzam często rodziców. Zaparkowanie na Karwinach w dni robocze po godzinie 21 graniczy z cudem.
- 2 3
-
2019-03-27 09:47
A nikomu nie przejdzie nawet przez myśl, żeby nie kupować drugiego gruzowozu
Bo nie ma gdzie zaparkować. Tylko należy mi się miejsce i już, a jak nie, to sam zagrabię kawałek ziemi.
- 10 3
-
2019-03-27 07:55
Janusz musi zasuwać
Bo inaczej mu żyłka pęknie...
- 4 1
-
2019-03-27 09:08
Przypominam
Odcinek ograniczenia do 30 wprowadzono pilotażowo na Alei Zwycięstwa w Dubaju Północy (od Burger King do Stryjskiej pod górę). Co prawda nie było to motywowane troską o dobrostan mieszkańców, tylko testami nowatorskiej technologii remontowania dróg, ale wiadomo, liczą się dobre chęci. Niestety, instalacja pilotażowa nie przyjęła się.
- 4 2
-
2019-03-27 10:17
(1)
już jest. codziennie między 8 i 9 oraz 15 i 17.
- 4 0
-
2019-03-28 10:51
zwłaszcza na Grunwaldzkiej w Gdańsku
Wały Jagiellońskie aż sie proszą o wprowadzenie strefy TEMPO 30
- 0 0
-
2019-03-28 00:09
we czwartek
tempo 30
- 0 1
-
2019-03-27 07:07
To już kolejna inwestycja roku w gdyni (5)
Nieszalejcie.
- 108 8
-
2019-03-27 07:11
słupki farba i pędzel, Tak szczur inwestuje w mieście :)) (3)
- 17 4
-
2019-03-27 12:09
(2)
Inwestycja to coś, z czego jest jakiś zwrot. Kupno samochodu to typowa konsumpcja. Zresztą z punktu widzenia miasta po zapewnieniu podstawowej sieci transportowej (dostawy itd) lanie asfaltu to też tylko jałowe przepalanie środków. Więcej asfaltu, więcej samochodów, więcej rozjechanych trawników, więc więcej asfaltu - i tak koło się zamyka. Dlatego od dekad rozwinięte kraje przerzucają środki na komunikację miejską.
- 2 3
-
2019-03-27 17:06
i nie naprawiaja dróg:)))??
- 1 2
-
2019-03-28 10:52
zapomniałeś dodać: w tym rowerową
dbając przede wszystkim o komfort i bezpieczeństwo pieszych
- 0 0
-
2019-03-27 13:39
dokładnie
dziur za mało w jezdni - trzeba dołożyć wyboje! Nowy projekt gdyni - "góvvno za podatki"!
- 4 0
-
2019-03-27 07:09
gdzie w szczycie w Gdyni można jechać szybciej niż 20-30 na godzinę? (6)
Szczurek przez brak inwestycji doprowadził do tego że stoimy w korkach na dziurawch drogach. Jest dramat!
- 121 19
-
2019-03-27 07:20
Po chodniku.
- 14 0
-
2019-03-27 07:26
I prawidłowo. Przynajmniej jest bezpiecznie
- 4 9
-
2019-03-27 07:57
łucyk i szczurek przecież wybudowali mega rondo na Puckiej, straszna prowizorka:)))
co do reszty to nie da się:)))
- 13 2
-
2019-03-27 09:56
Średnia prędkość czy w Gdyni, czy w Gdańsku w ścisłej czołówce miast powyżej 100 tys. mieszkańców. Więc na dramat to bym się raczej dopiero szykował. Póki co mają go piesi.
- 6 5
-
2019-03-27 13:40
czerwona fala to celowe działanie (1)
- 2 1
-
2019-03-28 10:53
tristar ją minimalizuje
ale piesi czekający na zmianę świateł zakwitają
- 0 1
-
2019-03-27 07:09
To nie jest obraza uczuc religijnych? sw. przepustowosc najważniejsza (3)
- 42 10
-
2019-03-27 09:42
To chyba nie w Gdyni
- 1 1
-
2019-03-27 18:34
módl się do św. Farby Białej
- 1 2
-
2019-03-28 09:34
To jest reakcja na narzekania Na dzióry w Gdyni
Zamiast naprawić to dać ograniczenie do 30 i już nikt się nie zgłosi z zepsutym zawieszeniem.
- 0 1
-
2019-03-27 07:09
Internetowi frustraci w natarciu (14)
Ja tylko napisze, że jako mieszkaniec Karwin popieram ten pomysł. Zresztą podobne strefy wyznaczone były już na osiedlu już wcześniej.
- 82 52
-
2019-03-27 07:58
brak budowy węzła Karwiny i przeznaczenie kasy na imprezki też popierasz:))??? (11)
- 13 6
-
2019-03-27 08:14
A wywalanie podobnej kasy na "komisję" Horały (10)
I armię trolli Trzebiatowskiego to już nie problem?
- 9 12
-
2019-03-27 08:28
ładnie masz wyprany mózg:) (9)
trolle.. komisja...
ostatnio pisałeś, że Horała porywa dzieci z ulicy:))))- 9 3
-
2019-03-27 08:40
No wiadomo, że ta komisja nic nie robi. Ale hajs bierze. (8)
A trolle widać na Trójmieście cały czas.
Spójrz na pierwszy komentarz pod tym artykułem.
To się dzieje pod każdym wpisem o Gdyni, parę minut po dodaniu.
Opcje są dwie - płatne trolle, albo pożyteczni idioci...- 7 7
-
2019-03-27 09:01
Ktoś musi być pożyteczny (3)
Ci niepożyteczni idioci głosują na te same nieudolne władze już w drugim pokoleniu.
- 9 3
-
2019-03-27 09:48
Ile Wam płacą? (2)
- 2 8
-
2019-03-27 10:06
dwa miliony miesięcznie:)))
- 4 0
-
2019-03-27 11:18
A jest robota?
Cholera, wziąłbym, żeby dorobić, zawsze się trochę kasy przyda.
- 2 2
-
2019-03-27 09:11
rozwiązać wszystkie komisje w sejmie a posłowie na wakacje, bo troll kwestionuje wasze działanie. (2)
komisje zdrowia, MSZ, śledcze itd. niech przestaną istnieć:)))!!!
- 5 1
-
2019-03-27 09:48
Oho, trolle w natarciu :D
Tak, potrzebujemy komisji do badania wycieków VAT, ale tylko tych do 2015, bo jeszcze by obiektywna była.
A hajs leci.- 2 5
-
2019-03-27 09:58
Oby. Żadna komisja śledcza jeszcze nic nigdy nie ustaliła, to są operetki. A jak myślisz, że w komisjch się merytorycznie pracuje nad ustawami, to chyba jesteś tu nowy.
- 2 5
-
2019-03-27 11:41
prawda w oczy kole;
zamiast popierać PIS lub PO może warto zacząć popierać zasady i wybierać tych, co są uczciwi wobec deklarowanych zasad; prosze zauważyć, że nazwa partii ma coraz mniej wspólnego z jej programem: Prawo i Sprawiedliwość nie może przeprowadzić reform prawa, Parada Oszustów vel Platforma Obywatelska jest jedynie dla "elyty", Europejska Partia Ludowa EPL, co ma wspólnego z ludem?
- 1 0
-
2019-03-27 11:03
takze w karwin (1)
i co gdy rodzice dowożą dzieci do szkoły ulice tej dzielnicy zapełniają się ruchem aut jak na Marszalkowskiej , przed wszystkim zatłoczona jest Kruczkowskiego wiec nie ma zadnego tutaj zacisza ,ulica ta i inne są faktycznie wąskie a do tego parkują auta mieszkancow przed blokami.Może by tak ruch jednostronny utworzyć? a może to ulica prywatna spoldzielni wiec szlabany proponuję.Inny problem od burzy i zawalenia się częściowego mostu na ul,stafa wiec już od kilku lat nikt nie podjal się remontu
- 2 1
-
2019-03-27 11:44
most niepotrzebny
wystarczy festyn
- 5 2
-
2019-03-27 07:10
Opinia wyróżniona
martwy przepis (12)
Witam.
Mieszkam na Dąbrowie w strefie 30. Kierowcy nic sobie z tego nie robią, nie ma żadnych kontroli policji. Szkoda pieniędzy i zachodu dla takich inicjatyw.- 122 17
-
2019-03-27 07:50
Policja ściga nosicieli koszulek z napisem konstytucja, nie jest od ścigania piratów drogowych.
- 18 9
-
2019-03-27 07:55
Trzeba z cagłą chodzić w ręku. (3)
Jak wpadnie takiemu cymbałowi cegła przez przednią szybę na kolana to zwolni.
- 8 16
-
2019-03-27 12:27
(1)
To wysiadzie i zezresz ta cegłę, bucu.
- 7 4
-
2019-03-27 13:14
zwykle zasuwają cieńkie bolki
- 1 1
-
2019-03-27 20:47
Wsadź sobie w d#### pę tą cegłę to może zmądrzejesz.
- 2 1
-
2019-03-27 07:59
w ediach takie akcje dobrze wyglądają, piszą o szczurku i łucyku jako o dobrych gospodarzach.
a że tam nadal jest niebezpiecznie...? kogo to obchodzi:))
- 14 2
-
2019-03-27 08:19
To prawda, ktoś te przepisy w ogóle egzekwuje poza śpiącymi policjantami? (1)
np. w Gdańsku cała ul. Guderskiego to strefa 30, a potrafią tam pruć jak na Grunwaldzkiej
- 17 0
-
2019-03-27 09:17
A to co się dzieje na Czyżewskiego w Oliwie
to dramat, Było kilka wypadków śmiertelnych na przejściach dla pieszych, a dalej jeżdżą jak wariaci, wyprzedzają na przejściach. A wbić się z bocznej uliczki na Czyżewskiego to też ruletka, uda się czy nie uda się. Brak policji i odcinkowych pomiarów prędkości.
- 8 0
-
2019-03-27 11:26
też mieszkam w strefie Tempo30 i jeszcze nigdy tego ograniczenia nie przestrzegałem
- 5 8
-
2019-03-27 13:47
W przypadku ustanowienia strefy pieszy ma bezwzględne pierwszeństwo przy przechodzeniu przez jezdnie i to jest główna zmiana. Kierowcy aut dla własnego spokoju powinni być świadomi i przestrzegać obowiązujących przepisów. W przypadku potrącenia pieszego konsekwencje mogą być dotkliwe dla kierującego.
- 2 0
-
2019-03-27 18:35
nie będę na dojeździe do dwojego domu wlókł się bo jakaś biurwa od białej farby sobie wymyśliła przepis
- 1 5
-
2019-03-28 00:12
martwy przepis
bo gdynia już jest martwa....
- 3 0
-
2019-03-27 07:12
Ja (4)
Ja bym kazał na piechotę chodzić za karę
- 34 5
-
2019-03-27 07:50
A ja w nagrodę.
- 6 0
-
2019-03-27 08:43
Masz rację
Za karę szczurek powinien chodzić na piechotę.
- 3 1
-
2019-03-27 18:36
zaorać ulice, a zamiast torów wyznaczyc sławne ścieżki rowerowe (1)
- 0 1
-
2019-03-28 10:55
kolejny przejaw maniactwa antyrowerowego
nie znajdującego potwierdzenia w realu
- 1 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.